اجتماعي, الكترونيك, خبري, صنعت

بازدید مدیریت بیستک از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ ایران!

بازدید مدیریت بیستک از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ ایران!

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

در بیست وسومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک،کامپیوتر و تجارت الکترونیکی(الکامپ)   ۳۶۳ شرکت داخلی و۳۷ شرکت خارجی از کشورهای آلمان، آمریکا، اسپانیا، انگلستان، ایرلند، ایتالیا، تایوان، ترکیه، رومانی، روسیه، ژاپن، دانمارک، سوئد،  سوئیس، چین، فرانسه، هلند، مکزیک، ویتنام، کره جنوبی پذیرای علاقمندان به این بخش از صنایع کشورمان بودند .

در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد . با عنایت به استقبال چشمگیر استارت آپ ها در دوره قبل برنامه ریزی جهت حضور گسترده تر و برپایی سالن استارت آپ ها با رویکرد متفاوت نیز از برنامه های مهم این دوره بود.

با عنایت به ظرفیت و پتانسیل این نمایشگاه در حوزه های مختلف، شناسایی نیروی کار فعال و متخصص  از طریق  فراخوان عمومی و معرفی این افراد به شرکتها جهت جذب و ایجاد اشتغال یکی دیگر از برنامه های پیش بینی شده در این دوره از نمایشگاه بود که در قالب برپایی سالن اختصاصی تحت عنوان اشتغال شکل گرفت و شرکتها این امکان را داشتند که از نزدیک با متخصصان و کارشناسان جویای کار مذاکره و نسبت به جذب این افراد اقدام نمایند. در این نمایشگاه سالنی نیز به موضوع اشتغال اختصاص یافته بود.

در الکامپ امسال برای سومین سال متوالی، استارتاپ‌ها با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای حضور دارند و ۳۴۰ استارتاپ از سراسر کشور در سالن «الکام‌استارز » در فضایی بالغ بر ۷ هزار متر مربع امکان معرفی کسب و کار نوپا و محصولات و توانمندی‌های خود را دارند و می توانند با منتورها (مربیان و افراد باتجربه حوزه کسب و کار) ملاقات کرده و یا سرمایه‌گذاران جذب کنند.

در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ در سالن دولت الکترونیک با حضور دستگاه‌های دولتی برشد و بنا بر اعلام محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، قرار شد فاز سوم و نهایی شبکه ملی اطلاعات در روز سوم این نمایشگاه در این سالن رونمایی شود.

نخستین همایش رسمی الکامپ نیز امسال با عنوان «آینده اقتصاد فناوری اطلاعات» در حاشیه نمایشگاه برگزار شد و قرار شد مدیران ارشد وزارت ارتباطات و مدیران عامل شرکت‌های بزرگ فاوای کشور، درباره آینده ۸ محور تجارت الکترونیکی، اینترنت، اپلیکیشن، استارتاپ، اپراتورها، بیگ دیتا، امنیت و شبکه بحث و تبادل نظر کنند.

نمایشگاه الکامپ بیست و سوم خارج از موعد همیشگی و به درخواست صاحبان مشاغل، صنایع و تجارت الکترونیک و برای استقبال بیشتر برخلاف معمول سالهای گذشته در تابستان ۹۶ بدون مراسم افتتاحیه آغاز به کار کرد اما قرار بود مراسم اختتامیه داشته باشد.

با سپاس از : iran-elecomp & iranfair & mehrnews & iribnews

دیدگاهتان را بنویسید