آرايشي و بهداشتي

بررسی کرم های موبر در فروشگاه اینترنتی بیستک!

ماده اصلی کرم های موبر یکی است. اما انواع کرم های موبر برای نواحی مختلف بدن وجود دارد؛ مثلا کرم موبر برای صورت با کرم موبر دیگر نواحی بدن تفاوت دارد. این تفاوت در غلظت ماده مؤثره ی آن است. کرم مخصوص صورت، ماده مؤثره ی رقیق تری دارد.

injuries-body2

به غیر از مورد فوق، تفاوت دیگری در کرم های موبر وجود ندارد. انواع مختلف کرم های موبر بیشتر از نظر رنگ، عطر یا بسته بندی با هم فرق دارند. مهم این است که شرکت های سازنده، استاندارد تولید را رعایت کرده و از تبلیغات اغراق آمیز و گمراه کننده پرهیز کنند. برخی شرکت های سازنده، مواد افزودنی مثل ژل آلوئه را یا ترکیبات نرم کننده دیگر را به کرم اضافه می کنند.

تبلیغ کرم موبر دائمی، عجیب و غیر علمی است. هیچ کرم موبر با خاصیت از بین بردن دائمی موها وجود ندارد. حتی هیچ کرم موبری با خاصیت کاهش موهای زاید نیز وجود ندارد.

Animals___Cats_hairless_sphynx_cat_043892_

البته کرم هایی با خاصیت کاهش موهای زاید وجود دارند، ولی این کرم ها موبر نیستند. بلکه این کرم ها را مثل کرم معمولی روزی دو بار باید به ناحیه مودار مالید. در طی مصرف مداوم، به مرور زمان منجر به کاهش موهای زاید ناحیه مورد نظر می شوند. این اثر کاهش موهای زاید تا وقتی ادامه می یابد که شما به مصرف آن کرم ادامه دهید. با قطع مصرف کرم موها به حالت طبیعی برمی گردند، یعنی اثر دائمی ندارند.

کرم های کاهنده موهای زاید که در حال حاضر در بازار داخلی ایران در دسترس هستند، فاقد شواهد و مدارک علمی کافی می باشند. مطالعاتی که خود شرکت سازنده یا تولید کننده ماده اولیه انجام می دهد، فاقد هر گونه ارزش علمی است.

با سپاس از : salamati.jala

دیدگاهتان را بنویسید