آرايشي و بهداشتي, خبري

دلایل استفاده از ضد آفتاب در فروشگاه اینترنتی بیستک!

images (2)

دلایل استفاده از ضد آفتاب :

در حقیقت ، استفاده از یک ضد آفتاب مناسب میزان تأثیر اشعه ماوراء بنفش را بر روی پوست کاهش می دهد و علاوه بر جلوگیری از آثار دیررس آفتاب مثل سرطان ، از آثار زودرس آن مثل آفتاب سوختگی ، قرمزی و تیره شدن پوست نیز می کاهد . در صورتی که به طور مرتب از ضد آفتاب استفاده کنید ، احتمال ایجاد لکه های پوستی به ویژه روی صورت بسیار کمتر می شود . همچنین ، ضد آفتاب به دلیل جلوگیری از تخریب الیاف پروتئینی پوست ، یعنی کلاژن و الاستین ، از پیر شدن پوست و افتادگی آن ، پیشگیری می کند .

images (4)
اشعه هایی که از خورشید به زمین می رسند از سه جزء تشکیل شده است : ۱- نور قابل رویت ( ۵۰ درصد ) ۲- اشعه مادون قرمز ( ۴۰ درصد ) ۳- اشعه ماوراء بنفش ( ۱۰ درصد )اشعه ماوراء بنفش عامل اصلی آسیب رسانی به پوست است واز طیف های مختلفی تشکیل شده است که مهم ترین آنها اشعه های UVA و UVB هستند .

images (3)
پنجره های شیشه ای نمی توانند جلوی عبور تمام انواع اشعه های ماوراء بنفش را بگیرند و بیشتر جلوی عبور اشعه ماوراء بنفش B را می گیرند و فقط ۳۰ درصد از اشعه ماوراء بنفش A را عبور نمی دهند . بنابراین از آفتاب سوختگی جلوگیری می کنند ، ولی مانع از چروکیدگی و پیری پوست نمی شوند.

images (5)

کرم های ضد آفتاب پوست را در مقابل طیف گسترده ای از UVAو UVBمحافظت کرده و از آفتاب سوختگی و تیرگی پوست جلوگیری می کنند. فیلترهای مورد استفاده در این فراورده ها مورد تایید FDA می باشند.

images (8)
رنگ مناسب وپخش پذیری مناسب این کرم ها بر روی پوست باعث میگردد تا پوششی یکنواخت و رنگی طبیعی روی پوست ایجاد شود.

images (11)
کرم های ضد آفتاب در مقابل تعریق و شستشو مقاوم است و کناره های صورت و خطوط چهره جمع نمی شود.

images (10)
این فرآورده ها فاقد کومدوژن هستند وروی پوست حس بسیار سبکی دارند، بنابراین تمام افراد از جمله افرادی با پوست های چرب و آکنه ای نیز می توانند ازاین کرم ها استفاده کنند.

images (9)images (12)

 

این ضد آفتاب ها برای افرادی که در برابر نور آفتاب دچار آفتاب سوختگی می گردند نیزتوصیه می شود.

 

images (16)images (18)

با سپاس از : Dabi

دیدگاهتان را بنویسید