پزشكي, خبري

لیفت نخی ، بررسی انقلاب جوانی و زیبایی در فروشگاه اینترنتی بیستک !

untitled-1

لذتی که به خانم ها بعد انجام لیفت نخی دست میدهد را به هیچ صورتی نمیتوانیم تشریح کنیم. با وجود اینکه باید چندماه از لیفت بگذرد تا کاملا صورت شما را صاف کند اما در همان جلسه اول خودتان متوجه این تغییر خواهید شد و تاثیری شگفت در چهره خود را شاهد خواهید بود و از اثرات آن لذت خواهید برد.

images

با این روش میتوانید تا ۱۰سال جوانتر به نظر برسید بدون اینکه اسکاری روی پوست شما بماندو سریعا فعالیتهای روزانه را شروع خواهید کرد.روشی جدید و منحصر به فرد و با کمترین هزینه و بدون عارضه بدون عمل جراحی جوان بمانید …….
عمل بالا بردن با نخ سریع ایمن و راحت برای بیمار میباشد. هیچگونه برشی بر روی پوست برش داده نمیشود بنابراین جراحی ندارد و هیچ گونه نیازی به بیهوشی نیز ندارد.

 

001

نخ های PDO:
آخرین و انقلابی ترین درمان مطرح شده برای لیفت و سفت کردن پوست و شکل دهی به آنها میباشد. این کار با استفاده از نخهای بالا برنده یا لیفتینگ قابل جذب انجام می شود.
اصول این درمان بسیار ساده است و بر مبنای جاگذاری نخ های جذب شونده در زیر پوست میباشند. این نخ ها به تدریج در زیر پوست تحلیل میروند اما در این میان ساخت و ساز کلاژن ، فیبروپلاست و رگسازی را در پیرامون خود به شدت تحریک میکنند و این ساختار سازی باعث میشود تا پوست هموارتر و براق تر گردد، چین و چروک محو شوند، منافذ پوست ریزتر و باریکتر شوند و ساختارهای آویزان پوست استحکام یافته و لیفت مناسب ایجاد شود.

20160715172138548_640_418_1_0

این نخ ها قابل جذب بوده و به محض ورود باعث کلاژن سازی مستمر و همچنین ایجاد فیبر در محیط پیرامون خود میگردد و با ایجاد یک شبکه از آنها در پوست ،از یک طرف مانند داربست عمل کرده و از افتادگی آنها در مقابل جاذبه محافظت میکند و از طرف دیگر با ایجاد بافت فیبرو بلاست و کلاژن سازی و همچنین با کشش پوست باعث سفت شدن و شکل گرفتن آن میشود و از ایجاد بافت های شل و آویزان جلوگیری میکند. پس از چهار تا شش ماه این نخ ها به طور کامل جذب میشوند اما بافت ایجاد شده و اثرات مثبت آن تا ۲۴ ماه باقی می ماند.

images-2

. جنس نخ های جذبی که خواهان بیشتری دارد از PDO است که برای سال های سال در جراحی هایی همچون قلب مورد استفاده قرار گرفته است. این نخ های قابل جذب در داخل یک سوزن قرار دارند و به وسیله آن در جای مورد نیاز وارد میشوند و سپس سوزن از پوست بیرون کشیده شده ولی نخ درون پوست با نهایت دقت جای گذاشته میشود بر روی این نخهای مخصوص ضایعات خار مانندی همانند پای حشرات وجود دارد .هنگامی که این نخها در نسج زیر جلد قرار داده میشوند خارهای آن در ساختمانهای عمقی پوست گیر افتاده و با ایجاد فیبروز(داربست حمایتی برای نسوج نرم زیرین ایجاد میکنند)،در نتیجه نسوج نرم بالا کشیده شده ودر محل خود باقی می مانند نتیجه ظاهری چهره جوانتر،شاداب تر وسرزنده تر میباشد که بلافاصله بعد از عمل قابل مشاهده است اگر چه تفاوت فورا آشکار است این نخ ها به نوبه خود تولید کلاژن.بافت پوست را بهبود بخشیده و عضلات صورت سفت تر، واز چین و چروک کاسته میشود بنابراین نتیجه نهایی بهتری بعد از چند هفته بعد به دنبال خواهد داشت.

با سپاس از : dabi

دیدگاهتان را بنویسید