خبري, لوازم خانگي, لوازم صوت و تصويري

معرفی گروه شرکت های بازرگانی ایران در فروشگاه اینترنتی بیستک!

هسته اولیه گروه شرکت های بازرگانی ایران (ایرانکو) به صورت سهامی خاص در سال ۱۳۶۴ فعالیت خود را در زمینه واردات لوازم صوتی و تصویری ، خانگی ، فروش و خدمات پس از فروش آغاز نموده است. این شرکت در پیشینه خود نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش برندهای مختلفـــی نظیر سونی ، آیوا ، تی سی ال و هایر  را دارا می باشد.

هم اینک گروه شرکت های بازرگانی ایران (ایرانکو) نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش برندهای زیر می باشد:

  • محصولات صوتی و تصویری سونی

  • تلویزیون های تی سی ال

  • محصولات تهویه مطبوع تی سی ال

  • محصولات تصویری هایر

  • لوازم خانگی هایر

این گروه همواره “صحت در عملکرد” را سرلوحه کاری خود قرار داده و لذا “حسن شهرت در بازار” را در کارنامه خود ثبت نموده است.

مراکز فروش: هم اکنون این شرکت به عنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش برندهای ذکر شده در ایران ، با تدوین ضوابط و استانداردسازی ۳ شعبه در سراسر کشور و بیش از ۴۰۰ مرکز خرید و کنترل های دایمی محسوس و نامحسوس آنها مشغول به ارایه خدمات به مصرف کنندگان در سراسر کشور می باشند.

خدمات پس از فروش: این شرکت با دارا بودن بیش از ۶۰۰ مرکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور ، پشتیبانی از محصولات صوتی و تصویری سونی ، دستگاه های تهویه مطبوع TCL ، تلویزیون های TCL و لوازم خانگی هایر را در بهترین سطــوح ارایه می دهد. شایان ذکر اینکه رتبه های جهانی بخش خدمات پس از فروش شرکت بازرگانی ایران (ایرانکو) ، باعث گردیده است تا بیش از ۱۲ کشور از قاره های مختلف جهت آموزش برخی امور مهندسی در این شرکت تحت آموزش قرار گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید