الكترونيك, تكنولوژي, خبري, صنعت, لوازم صوت و تصويري

هدست های بلوتوث Wireless Bluetooth Headphones JBL

هدست های بلوتوث   Wireless Bluetooth Headphones  JBL

294282332_w640_h640_1478_2

شرکت JBLبا تخصصی که از ساخت تعدادی از بهترین اسپیکرهای دنیا به دست آورد، توانست هدفونی سبک و راحت تولید کند که صدای افسانه‌ای JBL را با خود به همراه دارد. درایورهای با کیفیت هدفون  جی بی ال، پاسخ فرکانسی گسترده و با حساسیت بالا و بیسی شفاف که قدرتمند، عمیق و دقیق است را ایجاد می‌کنند. بنابراین شما حقیقت آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را خواهید شنید.

download (1)

 JBL  با اینکه دیرتر از سایر رقبا وارد میدان شد اما توانست برتری خود را در کیفیت به رخ بکشد و توجه کاربران را به خود جلب نماید.

download (2)

هدفون JBL دارای طراحی ارگونومیک و زیبا است که در نگاه اول نظرتان را جلب خواهد کرد.بالشتک های چرمی و نرم گوشی های این هدفون می تواند استفاده طولانی مدت از آن را برای شما لذت بخش سازد.دسته های قابل تنظیم می تواند حمل هدفون را برای شما آسانتر سازد و علاوه بر آن به خوبی  در روی سرتان جای گیرد و این قابلیت نگرانی شما بابت قرارگیری و تناسب آن با سر شما را برطرف خواهد نمود.

download (9)

البته در این هدست از فلز بسیار بهره برده شده است.طراحی هدفون فوق کمی متفاوت است .این امر در این محصول کاملا مشهود است .کلیدهای کنترل موسیقی در بخش چپ و راست به صورت تک کلیدی قرار گرفته است.کلید پاسخگویی به تماس نیز به چشم می آید و توسط آن می توانید به سادگی به تماسهای دریافتی پاسخ دهید.

download (3)

در بدنه ی هدفون JBL از فلز استفاده شده است که البته با روکش چرمی و نرم پوشانده شده است. گوشی های نرم هدفون بیتس شاید بزرگتر از دیگر هدفون ها  به نظر آید و این به خودی خود مزیتی است که گوش کاربر را کاملا در بر می گیرد.حجم بخش ابری و نرم گوشی که توسط لایه ای از چرم پوشانده شده است بسیار بیشتر نسبت به دیگر هدفون ها می باشد که این امر خستگی گوش ها در استفاده طولانی مدت را به صفر می رساند.بدنه ی اصلی گوشی که در آن نام JBL به چشم می آید .بر روی بدنه ی گوشی LED  نشانگر شارژ ، نویزگیر و میکروفون قرار گرفته است.همچنین با استفاده از درگاه Micro USB تعبیه شده می توانید هدفون فوق را شارژ نمایید.

download (4)

دربررسی ظاهری و کیفیت ساخت آن باید گفت که هدست JBL  از دو گوش با بالشتک های نرم و با کیفیت ساخته شده که موجب می شود که کاربر در حین استفاده طولانی مدت احساس ناراحتی نمی کند.

download (5)

همچنین یکی از ضعفهای موجود در هدستهای دیگر در این دستگاه تبدیل به نقطه قوت گشته و دسته ارتباطی آن از جنس نشکن تعبیه شده است که این امرموجب می شود ، از شکستگی که در اغلب موارد در هدستها بوجود می آید ، جلوگیری شود.

download (7)

هدست JBL  وسیله ای با ۳ کاربرد متفاوت می باشد که در زیر به توضیح آن خواهیم پرداخت :

  • استفاده به عنوان هدست سیمی 

  • استفاده به عنوان رادیو موج FM

  • هدست بلوتوث و رم خور

  •  download (8)

دیدگاهتان را بنویسید