تكنولوژي, خبري, لوازم صوت و تصويري

وبلاگ بیستک : تاثیر سرما روی تلفن های همراه !

وبلاگ بیستک : تاثیر سرما روی تلفن های همراه !

برخی افراد از این موضوع که تلفن های همراهشان هنگام قرار گرفتن در برابر هوای سرد دچار مشکل شود، ابراز نگرانی می کنند.

البته باید توجه داشت که دما برروی عملکرد باتری گوشی ها بی تاثیر نیست. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه هوای سرد موجب از کار افتادن باتر یهای تلفن همراه می شود، اما هوا باید چقدر سرد باشد که روی این ابزار فناوری تاثیر منفی بگذارد و مشکل ایجاد کند؟ اغلب دیده می شود که باتر ی های ماشین در هوای سرد از کار می افتند و به دستگا ههای دیگری نیاز دارند که دومرتبه به کار بیفتند. آیا این قاعده برای گوشی های هوشمند نیز صدق می کند و آیا دستگاه شوکی وجود دارد که با استفاده از آن بتوان گوشی هوشمند را به کار انداخت؟

اول از همه، باید بدانید که چه نوع باتری در گوشی شما وجود دارد و این را باید با استفاده از مشخصات گوشی خود در سایت یا اطلاعات لازم برروی جعبه گوشی پیدا کنید و یا اگر بتوانید به باتری دسترسی داشته باشید، این اطلاعات معمولا برروی خود باتری موجود است.

انواع باتری:

در حال حاضر بسیاری از سازند ه ها، از باتر ی های لیتیوم-یونی استفاده می کنند )که با نا مهای باتری Li-ion و یا LIB شناخته می شود( این باتر ی ها انداز ه های متنوعی دارند اما بیشتر باتر ی های گوشی های هوشمند، در انداز ه های کوچک و فرم مستطیل هستند. در برخی از گوشی های هوشمند نیز از باتر یهای لیتیوم  -پلیمری استفاده می شود.

با سپاس از : خبر نامه زامیاد

دیدگاهتان را بنویسید