خبري

وبلاگ بیستک : رادیو اربعین اول آبان شنیدنى میشود!

اعلام فرکانسهاى ایران و عراق

رضا کوچک زاده تهمتن مدیر رادیو اربعین از جزییات این شبکه رادیویى که اول آبان ماه راه اندازى مى شود، سخن گفت. وی با اشاره به راه اندازى رادیو اربعین که سال ۹۴ براى اولین بار شکل گرفت، گفت: ما تجربه خوب و موفقى از سال گذشته داشتیم که این شبکه رادیویى به همت معاونت صدا راه اندازى شد و حالا با توجه به اهمیت معنوى این مراسم، معاونت صدا امسال هم بر آن شد تا براى پوشش هرچه بهتر اخبار و اطلاعات مربوط به حضور گسترده زائران »رادیو اربعین « را راه اندازى کند.

%d8%b1%d8%a7%d8%af%d9%8a%d9%88-%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b9%d9%8a%d9%86

ایشان درباره زمان راه اندازى رادیو اربعین عنوان کرد: رادیو اربعین از روز شنبه اول آبان مصادف با ۲۰ محرم به صورت رسمى کار خود را آغاز مى کند و پایان ماه صفر یعنى دهم آذرماه به کار خود پایان مى دهد.

کوچ کزاده تهمتن اضافه کرد: پخش رادیو اربعین ۲۴ ساعته است و نکات لازم را به صورت خبر، گزارش و گفتگو اطلاع رسانى مى کند. مخاطبان مى توانند رادیو اربعین را روى موج اف ام ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز در تهران دریافت کنند. وى در پایان به دیگر برنامه هاى رادیو اربعین اشاره کرد و گفت: پخش مداحى، مراثى و روضه خوانى هاى مرتبط با محرم و اربعین از برنامه هاى ویژه ماست و ما در این شبکه با یاران حضرت اباعبدالله(ع) و شهداى کربلا و همچنین تاریخ اربعین آشنا مى شویم. در کنار ارتباط با مسئولان و اعضاى کمیته هاى عالى ۱۳ گانه اربعین ۹۵ گزارش هاى مردمى از سطح شهر تهران و مراکز استان ها و شهرستان ها را داریم.

با سپاس از : خبرنامه زامیاد

دیدگاهتان را بنویسید