اجتماعي, الكترونيك, تكنولوژي, خبري, رايانه, صنعت

کارت الکترونیک Fuze جایگزین تمام کارت های بانکی و اعتباری در وبلاگ بیستک!

کارت الکترونیک Fuze جایگزین تمام کارت های بانکی و اعتباری در وبلاگ بیستک!

امروزه مردم مجبورند دهها کارت بانکی و اعتباری را برای انجام امور روزمره با خود حمل کنند، اما اختراع یک کارت جدید می تواند این مشکل را حل و کیف پول شما را سبک تر کند.

کارت الکترونیک Fuze محصول تازه شرکت نوپای BrillianT است که می تواند اطلاعات دیجیتال حداکثر ۳۰ کارت دیگر را بر روی تراشه خود به صورت رمزگذاری شده ذخیره کند. این کارت با دستگاه های کارت خوان عادی سازگاری دارد و برنامه موبایلی سازگار با iOS و اندروید هم برای آن طراحی شده تا مدیریت امور مالی از طریق آن تسهیل شود.

افراد برای انتخاب کارتی که قرار است اطلاعات آن مورد استفاده قرار بگیرد، تنها کافیست دکمه های عقب و جلویی که روی سطح این کارت طراحی شده را لمس کنند تا در بالای این دکمه ها تصویر کارتی که انتخاب شده به نمایش درآید. سپس می توان از این کارت مانند تمامی کارتهای بانکی و اعتباری برای انجام امور مختلف بهره گرفت.

البته به منظور حفظ امنیت، برای استفاده از این کارت باید گوشی همراه تعریف شده نزد فرد باشد و بلوتوث آن نیز فعال باشد تا پین کد ارسالی به گوشی بر روی کارت عمل کند. مهم ترین کارکرد برنامه موبایلی این کارت، حذف یا اضافه کردن اطلاعات کارت های بانکی مختلف بر روی کارت الکترونیک Fuze است. انجام این کار از راه دور هم ممکن است تا در صورت گم شدن Fuze مشکلی برای افراد ایجاد نشود.

از برنامه یادشده می توان برای مکان یابی این کارت و یادآوری به همراه داشتن کارت مربوطه هم استفاده کرد. ضخامت این کارت تنها ۰.۸ میلیمتر است و بعد از هر بار شارژ باتری لیتیومی – پلیمری آن تا ۳۰ روز قابل استفاده است. هزینه خرید این کارت ۸۹ دلار است و تحویل آن به مشتریان علاقه مند از یک ماه دیگر آغاز می شود.

با سپاس از : خبرنامه زامیاد

 

دیدگاهتان را بنویسید