تكنولوژي, خبري, لوازم خانگي

بیستک : کولر گازی سامسونگ – بتر (Better) !

ProDuct1550

از جمله تفاوت‌های اصلی در مدل‌های گود و بتر سامسونگ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
وجود سیستم پیشرفته‌ی تصفیه‌ی هوای Virus Doctor در سری Better
جلای کریستال شیشه‌ی خالص و طراحی خمیده‌ی منحصر به فرد در سری Better ظاهری بسیار زیبا را برای این سری رقم زده است. تمامی جوانب بدنه‌ی این دستگاه با مواد شفاف و دو لایه پوشانده شده است که بدنه‌ی آن را کاملا برق انداخته است.

download (1)

راهنمای خرید کولر گازی سامسونگ – بتر (Better)

۱- کولر گازی Better سامسونگ بدون نیاز به هیچ گونه تنظیم دستی بصورت اتوماتیک، ابتدا با استفاده از حالت «خنک کننده‌ی سریع» هوا را خنک کرده، سپس در حالت «راحت» قرار گرفته و دمای هوای دلخواه شما را بدون نیاز به خاموش روشن کردن کولر گازی حفظ می‌کند.

۲- کولرهای گازی سامسونگ سری Better در ۳ ظرفیت در مدل‌های فقط سرد یا سرد و گرم عرضه گردیده است.

۳- از جمله تفاوت‌های اصلی در مدل‌های گود و بتر سامسونگ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
وجود سیستم پیشرفته‌ی تصفیه‌ی هوای Virus Doctor در سری Better
جلای کریستال شیشه‌ی خالص و طراحی خمیده‌ی منحصر به فرد در سری Better ظاهری بسیار زیبا را برای این سری رقم زده است. تمامی جوانب بدنه‌ی این دستگاه با مواد شفاف و دو لایه پوشانده شده است که بدنه‌ی آن را کاملا برق انداخته است.

ProDuct2550

۴- در اسپلیت‌های سری Better سامسونگ با رده انرژی B از گاز مبرد R22 استفاده گردیده است.

۵- به منظور کاهش موثر مصرف برق کولرهای گازی یا اسپلیت‌ها، همیشه دمای آن را روی ۲۵ درجه سانتی‌گراد تنظیم نمائید. این عمل باعث خاموش شدن متناوب کمپرسور دستگاه و کاهش هزینه‌ی برق مصرفی شما می‌گردد. (تنظیم دمای اسپلیت یا کولر گازی روی عدد ۲۵ در تامین شرایط هوای مطلوب و موردنظر شما و همچنین کاهش موثر مصرف برق شما کاملا موثر است.)

۶- طراحی خاص و جدید سه وجهی (سه گوش) یونیت داخلی سری Better با افزایش قدرت پرتاب باد تا ۱۴ متر موجب پوشش دهی گسترده‌تر فضای اتاق می‌گردد. لذا جهت اطلاع از نحوه‌ی عمل‌کرد این مدل به شکل زیر توجه نمایید:

download

۱- امکان مکش هوای بیش‌تر با افزایش سطح دریچه‌ی مکش
۲- گردش بیش‌تر جریان هوا با تعبیه‌ی فن بزرگ‌تر در دستگاه
۳- عریض‌تر شدن دریچه‌ی خروجی هوا

۷- جهت برآورد ظرفیت کولر گازی یا اسپلیت مورد نیاز در شرایط آب و هوایی مانند تهران، برای طبقات وسط ساختمان به ازاء هر مترمربع زیربنا حدود ۴۰۰ تا ۶۰۰ (BTU) و در طبقاتی که بالای آن‌ها بام ساختمان است به دلیل تابش نور خورشید به سقف، به ازای هر مترمربع زیربنا بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ (BTU) در نظر بگیرید. مثلا برای یک سالن ۴۰ متری کولر اسپلیت ۲۴۰۰۰ می‌تواند مناسب باشد.

۸- فیلتر Easy تعبیه شده بر روی دهانه‌ی مکش دستگاه دارای پوشش آنتی باکتریال بوده که موجب تصفیه‌ی هوا از آلاینده‌ها، گردوغبار و مواد حساسیت‌زا می‌گردد. امکان بیرون آوردن و تمیز کردن Easy Filter بدون نیاز به باز کردن قاب‌های بدنه براحتی برای کاربر امکان پذیر می‌باشد.

download (2)

لازم به ذکر است که هوای ورودی ابتدا از طریق فیلتر سه لایه‌ی Easy و سپس از طریق قابلیت Virus Doctor از آلاینده‌های محیطی خطرناک، باکتری‌ها، ویروس‌ها (آنفولانزا نوع A)، گردو غبار و … تصفیه شده و وارد محیط می‌گردد.

download (ii2)

۹- کولر گازی هوشمند سامسونگ سری Better مجهز به سیستم خطایاب خودکار می‌باشد. کاربر با نصب یک برنامه‌ی کاربردی بر روی تلفن همراه می‌تواند از تلفن همراه خود بعنوان کنترل از راه دور جهت عیب یابی کولر گازی، خطایابی و کنترل انرژی استفاده نماید. قابلیت «نصب هوشمند» در این سری با بررسی مشکلات رایج کاربر را از نصب صحیح دستگاه مطمئن می‌سازد، از طرفی قابلیت «Wi-Fi هوشمند» تنظیمات انرژی را بررسی کرده و قابلیت «چک هوشمند» نیز خطاها را بررسی می‌نماید و در صورت وجود خطا شما را از راهکارهای سریع و ساده‌ی عیب یابی مطلع می‌سازد.

۱۰- کولر اسپلیت سامسونگ سری بتر مجهز به حالت SINGLE USER MODE (تک کاربره) می‌باشد. در این حالت کمپرسور و فن تنها به مدت زمان لازم تا برقراری دمای هوای مطلوب کار می‌کنند در نتیجه نیازی به خاموش و روشن کردن مکرر کولر اسپلیت نمی‌باشد، که این امر نه تنها باعث خنک شدن دمای محیط می‌شود، بلکه موجب صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می‌گردد.

۱۱- سیستم Triple Protector Plus (فناوری محافظت سه گانه‌ی مضاعف) بمنظور حفاظت از کمپرسور و برد الکتریکی در برابر نوسانات برق بدون نیاز به تثبیت کننده‌ی ولتاژ در سری گود سامسونگ تعبیه گردیده است.

۱۲- دریچه‌های پرتاب هوا در سری Better سامسونگ به صورت چپ/راست و بالا/پایین بطور اتوماتیک در حال حرکت هستند.

۱۳- از دیگر ویژگی‌های کولر اسپلیت‌های سامسونگ سری Better می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
سیستم GOOD SLEEP (خواب راحت)
کمپرسور VTR با قابلیت کارکرد تا دمای ۵۴ درجه سانتیگراد مجهز به روکش محافظ فین‌ها
کنترل از راه دور
نمایشگر مخفی دما
تایمر ۲۴ ساعته
فن داخلی ۵ سرعته
دارای پنل کریستالی براق

۱۶- اسپلیت‌های Better سامسونگ دارای ۵ سال ضمانت تعویض کمپرسور و ۱۸ ماه گارانتی قطعات فنی توسط کارت ضمانت سام سرویس و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می‌باشند.

۱۷- گارانتی و نصب انواع کولر گازی سری Better سامسونگ منحصرا توسط خدمات مجاز شرکت سام سرویس به همراه ۵ متر لوله‌ی رایگان است.

۱۸- قبل از انتخاب و سفارش خرید هر یک از کولرهای گازی یا اسپلیت‌های فوق به آمپر (A) برق مصرفی آن با توجه به توان و مشخصات کنتور برق واحد خود دقت فرمائید.

۱۹- قبل از نهایی کردن انتخاب اسپلیت مورد نیاز، ابعاد پنل بیرونی آن را جهت امکان نصب آن در بیرون از ساختمان خود با کارشناسان فروش شرکت بررسی فرمائید.

۲۰- در صورتیکه لوله‌های رابط اسپلیت از قبل بصورت توکار اجرا شده‌اند و یا فاصله‌ی عمودی (ارتفاع) لوله‌های رابط بین پنل داخلی و کندانسور بیرونی بیش‌تر از ۷ متر است، جهت انتخاب اسپلیت مناسب موضوع را قبل از خرید به اطلاع کارشناسان فروش شرکت برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید