تكنولوژي, خبري, لوازم خانگي

بررسی فنی کولر گازی سه وجهی سامسونگ در فروشگاه اینترنتی بیستک !

350px-کولر_گازی

 

طراحی سه وجهی برای قدرت بیشتر:

طراحی مثلثی منحصر به فرد کولر گازی سامسونگ موجب بهبود عملکر د آن و گردش هوای بیشتر و سریع تر در محیط خانه شده است در زیر به ویژگی های منحصر به فرد و تحسین برانگیز این دستگاه می پردازیم:

 

کولر-گازی-سه-وجهی-سامسونگ-(فن-بزرگتر)

سریعتر ، دورتر ، وسیع تر:

         ۱- طراحی سه وجهی این کولر گازی به نسبت کولرهای دیگر این امکان را می دهد که مکش هوای بیشتری را از اطراف داشته باشد. همان طور که در تصویر زیر مشخص است جایی که به منظور مکش هوا در این طراحی در نظر گرفته شده است به نسبت طراحی های قدیمی بزرگتر می باشد.

کولر-گازی-ورودی-بزرگتر

۲- طراحی سه وجهی ابین کولر گازی موجب توانایی برای طراحی فن بزرگتر برای دستگاه شده است ، شما در تصویر می توانید ملاحظه کنید که در این طراحی خلاقانه امکان وجود فن بزرگتر در نتیجه قدرت و سرعت باد بیشتر هست.

کولر-گازی-فن-بزرگتر

۳- طراحی سه وجهی این کولر گازی توانسته شرایطی را فراهم کند که دهانه خروجی بزرگتری برای کولر در نظر گرفته شود در نتیجه خروجی هوای این کولر نسبت به مدل های معمولی بزرگتر و در نتیجه می تواند محیط وسیع تری را تحت پوشش خود قرار دهد.

کولر-گازی-خروجی-هوا-بزرگتر

سرمایش سریع و سپس سرمایش آرام:

در این کولر گازی با استفاده ازسیستم Step cooling 2 ابتدا سرمایشی سریع دارید تا دمای محیط را به دماس مورد نظر شما برساند و بعد از آن برای آرامش شما سرمایشی ملایم در نظر گرفته شده تا دیگر نیازی به روشن و خاموش کردن متوالی دستگاه شما نباشد.

کولر-گازی-سرمایش-سریعکولر-گازی-سرمایش-آرام

صرفه جویی در انرژی به صورت خودکار:

شما با استفاده از سیستم Single User Mode نیازی به روشن و خاموش کردن متوالی دستگاه خود ندارید و دیگر نگران روشن ماندن نا خودآگاه آن نیستید. این سیستم باعث می شود در نبود شما دستگاه تا حدی کار کند که دمای محیط به گرمای غیر قابل تحمل نرسد و با حضور مجدد شما سیستم مجددا حالت سرمایش خود را به کار می اندازد. با این سیستم شما همیشه قبوض برق با رقم پایین و اتاقی همیشه خنک دارید.

کولر-گازی-صرفه-جویی-در-مصرف-انرژی

پایداری و عملکرد طولانی:

کولر گازی سامسونگ دارای کمپرسوری پر قدرت که می تواند خود را با تمامی انواع آب و هوا هماهنگ کند این کمپرسور از نوع UTR بوده و توانایی این را دارد که در دمای ۵۴ درجه سانتی گراد نیز سرمایشی متبوع را برای شما به ارمغان بیاورد

کنترل-و-محافظت-از-موتور

 

کولر-گازی-کنترل-داخلی

محافظ فین:

کمپرسور این کولر گازی مجهز به محافظ برای فین می باشد که باعث می شود در مواردی که کمپرسور در معرض گرد و خاک ، رطوبت ، و حشرات موذی قرار می گیرد محافظت گردد.

کولر-گازی-محافظ-فین

نظافت آسان:

طراحی خلاقانه کولر های گازی سه وجهی سامسونگ باعث شده که تمیز کردن  فیلتر آن آسان  باشد ، زیرا در مدل های معمولی سامسونگ شما باید روکش دستگاه را باز کنید تا بتوانید فیلتر آن را خارج کنید. به دلیل راحت بودن باز کردن فیلتر های این نوع شما می توانید در فواصل زمانی کم این فیلتر را شستشو دهید تا از هوای مطبوع تری برخوردار شوید.

 

کولر-گازی-فیلتر-داخلی

کولر-گازی-فیلتر-آسان

جمع بندی:

کولر گازی سه وجهی سامسونگ  با طراحی خلاقانه خود توانسته بسیاری از جوایز مریوط به طراحی سال ۲۰۱۳ را نصیب خود کند. این دستگاه هم اکنون وارد بازار ایران شده و شما می توانید با داشتن آن به روز ترین طراحی کولر گازی دنیا را در اختیار داشته باشید. این سری از کولر های گازی سامسونگ در سه سایز ۱۳۰۰۰ و ۱۹۰۰۰ و ۲۵۰۰۰ Btu/hr و در دو دسته سرمایش و سرمایش / گرمایش تولید می شود. این سری از کولر گازی های سامسونگ با نام تجاری good تولید و به بازار عرضه می شود. این سری ساخت کره می باشد که در کشور تایلند اسمبل می گردد
سری GOOD  در مقایسه با سری قبلی سامسونگ (MAX) در کنار طراحی به روز خود امکانات منحصر به فردی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد ولی از لحاظ قیمت تفاوت چشم گیری با سری قبلی ندارد در نتیجه خرید این سری بسیار مقرون به صرفه می باشد.

 

با سپاس از : damanama

 

دیدگاهتان را بنویسید