اجتماعي, خبري, صنايع غذائي, صنعت

حضور بیستک در نمایشگاه زمستانه دریاچه شهدای خلیج فارس پارک جنگلی چیتگر تهران – ۱۳۹۵!

حضور بیستک در نمایشگاه زمستانه دریاچه شهدای خلیج فارس پارک جنگلی چیتگر تهران – ۱۳۹۵!

فروشگاه اینترنتی بیستک با غرفه آجیل و خشکبار در نمایشگاه زمستانه دریاچه شهدای خلیج فارس پارک جنگلی چیتگر تهران حضوری مقتدرانه داشت.

این نمایشگاه در دو فاز جنب دریاچه و همچنین میدان موج در ایام آخر سال ۱۳۹۵ بر پا بود که فروشگاه اینترنتی بیستک با در با مشارکت “پسته کارنو از رفسنجان” و “خشکبار آذربایجان از مراغه ”  در دو غرفه همزمان مشغول به ارائه محصولات مرغوب و ابتکاری خود از جمله پسته آردی و آجیل تند عربی می نمود.

پسته آردی ابتکاری بیستک شامل مرغوب ترین نوع پسته از برند کله قوچی و اکبری دستچین بود که بصورت خام در پودر ذرت و نمک دریائی آغشته شده و مضرات آجیل شور را ندارد که بهترین مکمل غذائی برای کودکان و همچنین ورزشکاران می باشد.

آجیل تند عربی نیز محصول ابتکاری دیگری از بیستک بود که با استقبال بینظیر خانواده ها مواجه بود .این آجیل بصورت چهار مغز و بصورت خام در آرد ذرت و زنجفیل مخلوط شده بود که باعث هضم بهتر دانه های  روغنی میگردد و بعنوان میان وعده کامل در سفر های نوروزی استفاده فراوانی دارد.

از سختی های این نمایشگاه عدم امکانات سرمایشی مناسب بود که سرمای هوا متاثر از اقلیم آب و هوائی همسایگی با دریاچه نصیبمان شده بود و هر از گاهی مورد نوازش باد های معروفش می شدیم.

دیگری نیز پوشش ضعیف شبکه مخابراتی بود که ارتباط دستگا ههای کارت خوان (POS) –  را با اختلال مواجه میکرد و این خود معضلی بود برای تبادل بانکی با مشتری !

اما حضور گرم و پور شور مردمی که به استقبال و تدارک سفره نوروز خود می آمدند قوت قلبی بود برای ما که تا پاسی از شب مخصوصا در ایام آخر هر هفته تا جوابگوی نیاز های این جشن ایرانی باشیم.

مدیریت فروشگاه اینترنتی بیستک با عرضه محصولات متنوع تر، مقدم شما سروران گرامی را در نمایشگاه های آتی گرامی می دارد!

 

دیدگاهتان را بنویسید