اجتماعي, پزشكي, خبري, صنايع غذائي, صنعت

درمان پوکی استخوان با آرد سنجد در وبلاگ بیستک!

درمان پوکی استخوان با آرد سنجد در وبلاگ بیستک!

آرد هسته سنجد در درمان التهاب ‌های حاد و مزمن کاربرد دارد.

پوکی استخوان یا بیماری خاموش چهارمین عامل مرگ و میر در جهان شناخته شده و از هر ۴ نفر بالای ۲۵ سال ۱ نفر مبتلاست . ولی اخیراً یک درمان ساده ، عالی و بی خطر برای آن پیدا شده .این راه حل نتیجۀ تحقیق محققان طب سنتی ،اگر آرد و هسته‌ میوه سنجد با هم آسیاب شود ،مصرف خوراکی آن بیماری آرتروز ،روماتیسم و پوکی استخوان را بطور چشمگیری شفا میدهد.

تعدادی سنجد تازه را بهمراه پوست و گوشت وهسته آن را بوسیله آسیاب برقی بصورت آرد در بیاورید.یک تا سه قاشق غذا خوری از آرد را داخل یک لیوان شیر تازه  بریزید و بوسله یک قاشق غذا خوری عسل آنرا شیرین کنید و به عنوان یک وعده غذایی یا یک میان وعده میل کنید. این ترکیب در درمان پوکی استخوان و درد مفاصل مخصوصا زانو درد معجزه میکند. برای درمان سریعتر هر روز صبح نیم ساعت قبل ناشتا به مدت ۱۵ روز نوش جان کنید،تا معجزه آن را ببینید.

افرادی که دچار زانودرد و پوکی استخوان هستند، می توانند روزانه ۲۰ تا ۳۰ گرم آرد سنجد که بهترین شکل آن افزودن آرد سنجد به دوغ، سوپ و ماست یا یک لیوان آب است، مصرف کنند. آرد سنجد دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی می‌ باشد.به خاطر وجود ویتامین K در سنجد،دفع کننده سموم معده و روده می‌باشد.همچنین سرشار از فیبر و منبع غنی از کلسیم است و برای افرادی که دچار پوکی استخوان هستند، بسیار مفید است و استخوان‌های افراد را محکم میکندو دستگاه گوارش را تقویت میکند.

با سپاس از : Attarkhorasani & 7ganj  & irjavan& boalii

دیدگاهتان را بنویسید