خبري

رونمایى سیگیت از حافظه ى ۶۰ ترابایتى SSD در فروشگاه اینترنتی بیستک!

شرکت Seagate در جریان نمایشگاه Flash Memory Summit از نمونه  اولیه ىحافظه ى SSD خود با ظرفیت ۶۰ ترابایت رونمایى کرد. شرکت سیگیت در حال نوسازى تمام محصولات  SSD سازمانى خود است. این شرکت روند نوسازى یاد شده را با افزایش ظرفیت حافظه ها و نمایش یک نمونه اولیه از  حافظه ى ۶۰  ترابایتى SSD خود در نمایشگاه Flash Memory Summit ادامه داده است.

سیگیت خاطرنشان کرد که SSD نمایش دادهشده یک پیشنمایش از فناورى یاد شده است، اما این شرکت طراحى کلى SSD جدید را بر مبناى یک فناورى بالغ و اثبات شده، انجام داده است حافظه ى ۶۰  ترابایتى در ابعاد ۳.۵ اینچى عرضه میشود که بسیار بزرگتر از طراحى استاندارد ۲.۵ اینچى مرسوم، محسوب میشود. حافظه های SSD سازمانى اولیه در ابعاد ۲.۵ اینچى عرضه می شد اما به تدریج با کاهش ابعاد فلش ها، تولیدکنندگان SSD قادر شدند تا ظرفیت بیشترى در SSD هاى کوچکتر فراهم کنند. روند کاهش ابعاد تا به امروز ادامه داشتهاست و ظرفیت SSD هاى T2 بیشتر شده است.

سیگیت اطمینان دارد که ظرفیت شگفت انگیز SSD هاى ۳.۵ اینچى در بینتولید کنندگان سیستم ها، بسیار پرطرفدار خواهد شد، چرا که تنها با ۱۷ نمونه از این SSD ها می توان به حافظه  ذخیر ه سازى ۱پیکوبایت دست یافت.

با سپاس از ” zoomit

دیدگاهتان را بنویسید