اجتماعي, خبري, خودرو, سياسي, صنعت

وبلاگ بیستک : بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت بهمراه مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا هم زمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی از خطوط تولیدی سبک و سنگین شرکت زامیاد!

00

وبلاگ بیستک : بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت بهمراه مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا هم زمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی از خطوط تولیدی سبک و سنگین شرکت زامیاد!

01

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حالی که مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران ارشد صنعتی کشور وی را در بازدید از زامیاد همراهی می کردند گفت: توجه به تغییر در پلتفرم و ارتقاء سطح کیفی محصولات باید مد نظر خودروسازان داخلی قرار گیرد.

02

بر اساس این گزارش، وزیر صنعت، معدن و تجارت از سالنهای خطوط تولید و مونتاژ وانت نیسان، وانت پادرا، تولید کامیون استرالیس S500 و یوروکارگو MLL180  و سالن رنگ سبک و سنگین زامیاد بازدید کرد و در جریان ارتقاء سطح کمی و کیفی تولید محصولات سبک و سنگین این شرکت قرار گرفت.

03

در ادامه مدیر عامل زامیاد با اشاره به تغییر در پلتفرم وانت نیسان گفت: طی چند سال اخیر شرکت زامیاد دو هدف اصلی را سرلوحه اقدامات خود قرارداده است؛ حفظ بازار فعلی و ارتقاء پلتفرم موجود و عرضه محصولات مناسب و مورد درخواست بازار مانند وانت پادرا، مینی کامیونت دُرکا ضمن این که در آینده ای نزدیک وانت Z100 که نمونه اولیه آن به همت و تلاش متخصصان و مهندسان این شرکت تولید شده عرضه خواهد شد.

04

وی همچنین از این شرکت را به عنوان نخستین شرکتی نام برد که در حوزه محصولات تجاری سبک توانسته است وانت با موتور یورو ۴ دوگانه سوز را درجهت کاهش آلایندگی های زیست محیطی تولید و به بازار عرضه نماید.

05

در پایان، فریدون حمیدی مدیر عامل زامیاد از این شرکت به عنوان یکی از برترین خودروسازهای تجاری با بیش از نیم قرن تجربه در عرصه صنعت خودروی کشور نام برد که توانسته است همگام با گروه خودروسازی سایپا با تولید و ارائه محصولاتی استراتژیک، اقتصاد کشور را به سمت رونق و شکوفایی سوق دهد.

Untitled-1 06

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با تشکر از : خبر نامه زامیاد

دیدگاهتان را بنویسید