خبري, خودرو, صنعت

وبلاگ بیستک : برنامه VOLVO TRUCK تا سال ۲۰۱۷ !

بنگت کراسوو ، نماینده شرکت VOLVO TRUCK در بازدید از نمایندگی های شرکت خدمات فنی رنا گفت: شرکت ولوو در نظر دارد تا به منظور افزایش سهم بازار در ایران ، توسعه خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مندی مشتریان ، تعداد نمایندگیهای اتورایز ایران را تا سال ۲۰۱۷ به ۲۹ نماینده افزایش دهد.

وی افزود: به همین منظور برنامه ادیت مجدد نمایندگیهای اتورایز و کاندید اتورایز بر اساس استاندارد جدید شرکت ولوو ،) QR ( در حال اجراست. وی در ادامه گفت: هدف از این ارزیابی ها گسترش و پیشرفت نمایندگیهای کاندید اتورایز برای بهبود کیفیت ارائه خدمات برند ولوو که منجر به ارائه خدمات بهتر به دارندگان کامیونهای VOLVO و در نهایت منتهی به افزایش رضایت مشتریان می باشد.

نماینده شرکت VOLVO TRUCK در خاورمیانه با توجه به کیفیت امکانات زیرساختی و موقعیت مکانی از نمایندگیهای ۱۷۳ شیراز، ۶۶۵ کازرون، ۱۸۹ مرند، و ۷۱۴ کرمان و ۶۰۹ کرمانشاه بازدید و اقدامات اصلاحی را ابلاغ نمود.

این گزارش می افزاید در حال حاضر ۱۵ نمایندگی شرکت خدمات فنی رنا در شهرهای تهران، قزوین، تبریز، میاندوآب، مرند، مشهد،آمل، اصفهان، اهواز، یزد، کازرون و کوار بعنوان نمایندگی اتورایز VOLVO TRUCK در سطح کشور فعالیت می نمایند.

با سپاس از  : خبر نامه زامیاد

دیدگاهتان را بنویسید