تكنولوژي, خبري, لوازم صوت و تصويري

وبلاگ بیستک : تبدیل صدا به متن با ابزار خا ق العاده : Senstone !

محققان موفق به ساخت یک فناوری پوشیدنی جدید شدند که می تواند صدای کاربر را به متن تبدیل کند.

 این فناوری جدید که Senstone نام دارد، ترکیبی از فرم و عملکرد بوده و به شکل زیورآلات استفاده می شود.از این فناوری می توان به عنوان یک ابزار یادداشت برداری نوین در قرن ۲۱ یاد کرد زیرا استفاده از کاغذ و قلم به گذشته برمی گردد.

Senstone  که ۲۹ میل یمتر قطر دارد، یادداش تهای صوتی را ثبت کرده، آنها را سازماندهی می کند و سپس آنها را به متن تبدیل میکند.این فناوری همچنین یک دفترچه یادداشت دیجیتالی است که نیازی به دخالت دست ندارد.طراحی Senstone به گونه ای است که می توان از آن به عنوان دستبند یا گردنبند یا سنجاق سینه استفاده کرد.عملکرد این دستگاه کوچک بسیار ساده بوده و کاربر تنها با یک ضربه بر روی دستگاه می تواند آغاز به کار کند.بعد از وارد کردن ضربه به دستگاه، Senstone با گوش یهای هوشمند و اپلیکیشن همراه خود همگام سازی شده تا شروع به ضبط فایلهای صوتی کند.برای دسته بندی و ذخیره اطلاعات به صورت سازمان دهی شده می توان از کلمات کلیدی نیز استفاده کرد. جای نگرانی نیست اگر کاربران گوشی هوشمند خود را در دسترس نداشته باشند زیرا Senstone می تواند تا دو ساعت فایل صوتی را در خود ذخیره کند.نکته جالب توجه دیگر در مورداین قطعه پوشیدنی این است که توانایی ذخیره ۷ زبان مختلف ر ا دارد.

 Senstone حتی تمامی قرارهای ملاقات کاربر را به وی یادآوری می کند. همچنین کاربرمی تواند با یک نگاه اجمالی به تمام گفته های خود که به متن تبدیل شده، از برنامه های روزانه و کاری خود مطلع شود.

با سپاس از : خبرنامه زامیاد

دیدگاهتان را بنویسید