تكنولوژي, خبري, خودرو, صنعت

وبلاگ بیستک : سهم مناسب تولید وانت کشور با تحقق برنامه ها در شرکت زامیاد!

وبلاگ بیستک : سهم مناسب تولید وانت کشور با تحقق برنامه ها در شرکت زامیاد!

images-3

معاون تولید شرکت زامیاد گفت: این شرکت علاوه بر سهم ۳۵ درصدی تولید انواع وانت در کشور توانسته با برنامه ریزی دقیق و هدفمند، ۵۲ درصد برنامه تولید سالیانه را تا پایان آبان ماه امسال محقق سازد.

به گزارش ارتباطات شرکت زامیاد، ایرج خسروداد با اعلام این خبر گفت: این شرکت با همت و تلاش مدیریت و کارکنان تا پایان آبان ماه جاری با اجرای برنامه ریزی دقیق ، هوشمندانه و هدفمند و همچنین ارتباط مناسب با تامین کنندگان قطعات توانست به ۵۲  در صد برنامه تولید سالیانه خود دست یابد.

download-1

وی ادامه داد: این شرکت علاوه بر افزایش تولید انواع وانت، ۳۵ درصد سهم این محصول را در بازار داخلی در کشور به خود اختصاص داده است.همچنین، در حوزه تولید محصولات سنگین نیز عملکرد این شرکت بسیار چشمگیر بوده است، به طوری که تا پایان آبان ماه جاری با تولید ۴۷ دستگاه کامیون نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد چشمگیری روبرو شد.

خسروداد افزود: این موفقیت ها در حالی به دست آمده است که زامیاد با بهره گیری از ظرفیت ها و امکانات تولید، در سال های اخیر گام های بلندی در زمینه توسعه محصولات و یا تولید محصول جدید برداشته است. پرواضح است که تولید محصول جدید در فضای کسب و کار سال های اخیر و ارتقای محصولات، خود نشان دهنده عزم راسخ این خودروساز در مسیر توسعه می باشد.

images-2

معاون تولید زامیاد در خصوص محصولات جدید گفت: سبد جدید محصولات شرکت با اهداف و رو یکردهای خود در حوزه تامین و تولید توانست از بحران های زیاد فضای کسب و کار عبور کند به طوری که با ورود وانت پادرا در حوزه محصولات سبک ، کشنده یوروکارگو و کامیون استرالیس ایویکوی ایتالیا در حوزه سنگین به بازار داخلی ضمن حفظ سهم اشتغال، سهم بازار خود را نیز توسعه دهد.

همچنین، در راستای ارتقای کمی و کیفی تولیدات ، این شرکت اهدافی همچون ارتقای بهره وری تولید و بهبود مستمر هزینه های عملیات، ارتقای عملکرد سیستم های کیفیت در زنجیره عملیات، ارتقای کیفیت و افزایش ظرفیت تولید، اصلاح ساختار زنجیره تامین، بهبود تکنولوژی فرآیند تولید و افزایش انعطاف پذیری خطوط تولید و … را دنبال کرده است.

images-4

معاون تولید شرکت زامیاد در خاتمه از حمایت ها و پشتیبانی های مدیر عامل و هیئت مدیره در خصوص اجرای منظم و دقیق برنامه تولید در این شرکت تقدیر و تشکر نمود، و ابراز امیدواری کرد که تلاش و همت برای موفقیت زامیاد در تمام عرصه ها به خصوص تولید کماکان ادامه یابد.

باسپاس از : خبر نامه زامیاد

دیدگاهتان را بنویسید