تكنولوژي, خبري, لوازم صوت و تصويري

وبلاگ بیستک : مجهز شدن گوشی موبایل آیفون ۸ !

آیفون ۸ به دوربین دوگانه با فوکوس خودکار و لرز ش گیر دوگانه مجهز خواهد شد.

بیشک خیلیها منتظر آیفون ۸ هستند که قرار است با طراحی و مشخصات فنی انقلابی، سال آینده به مناسبت ۱۰ سالگی آیفون معرفی شود.  پس انتشار روزانه شایعات و گمانه زنی ها پیرامون پرچم دار سال آیند ه اپل خیلی عجیب نیست.

استفاده از دوربین دوگانه در گوشی های پرچم دار به امری متداول تبدیل شده است و اپل نیز با دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس اولین گام را در این زمینه برداشت. حالا یکی از تحلیلگران مشهور اعلام کرده است که پرچمدار ۲۰۱۷ اپل یا آیفون ۸ به لرز ش گیر اپتیکال و فوکوس خودکار مجهز خواهد شد. او معتقد است که این تصمیم باعث می شود کیفیت تصاویر نهایی و میزان زوم اپتیکال پیشرفت خوبی داشته باشد. به نظر او هر دو دوربین دارای لرز ش گیر اپتیکال خواهند بود.

گفته می شود آیفون ۸ دارای نسخه ۵.۱ یا ۵.۲ اینچی با نمایشگر OLED و یک نسخه ۵.۵ اینچی با صفحه نمایش LCD خواهد بود. مینگ چی کو به این موضوع اشاره کرده است که هر دو نسخه به دوربین و لرز ش گیر دوگانه مجهز می شوند. با این وجود همچنین این تحلیلگر می گوید نسخه ۴.۷ اینچی با دوربین تکی معرفی می شود ولی به لرز ش گیر اپتیکال مجهز خواهد شد. لنز ۶ لایه و تله فوتو روی هر سه مدل نصب میشود که به گفته وی ، وظیفه تأمین آ نها بر عهد ه یکی از تأمین ‌کنندگان اپل به نام Largan Precision است.

با سپاس از : خبرنامه زامیاد

دیدگاهتان را بنویسید