الكترونيك, تكنولوژي, خبري, صنعت

وبلاگ بیستک : معرفی اختصاصی گلکسی اس ۸ سامسونگ بهار ۱۳۹۶ در نیویورک!

وبلاگ بیستک : معرفی اختصاصی گلکسی اس ۸ سامسونگ بهار ۱۳۹۶ در نیویورک!

گلکسی اس ۸ طی رویدادی اختصاصی اوایل بهار ۹۶ در نیویورک معرفی می شود.تاکنون خبرهای زیادی در مورد گلکسی اس ۸ منتشر شده است و حالا طبق گزارشی جدید؛ معرفی این محصول در رویدادی اختصاصی در شهر نیویورک انجام خواهد شد.

با توجه به مشکلاتی که برای فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ به وجود آمد، این کمپانی به این نکته توجه بسیار ویژه ای دارد تا در معرفی گلکسی اس ۸ عجله ای نداشته باشد و احتمال دارد این پرچم دار در نمایشگاه MWC رونمایی نشود. در عوض به نظر می رسد معرفی گلکسی اس ۸ در رویدادی اختصاصی در ماه آوریل و در شهر نیویورک انجام خواهد شد. شرکت یادشده به منظور جلب توجه و اعتماد مجدد مشتریان و آژانس های خارجی، ترجیح می دهد زمان بیشتری برای آماد ه سازی گلکسی اس ۸ صرف کند.

البته لازم به ذکر است که سامسونگ به طور رسمی در مورد برگزاری مراسم اختصاصی معرفی گلکسی اس ۸ در نیویورک هیچ خبری منتشر نکرده است.

این اطلاعات در حالی فاش شد که هم اکنون در کر ه جنوبی با حضور افراد تأثیرگذار، جلسه ای برای تعیین استراتژ ی های خارجی سامسونگ برگزار شده است. همانند آنچه قبلا شنیده بودیم، کُه دونگ جین از این کنفرانس به منظور فرصتی برای تأکید بر اهمیت امنیت و جلوگیری از لو رفتن اطلاعات پیش از معرفی پرچم دار بعدی این کمپانی کره ای استفاده کرده است.

با سپاس از : خبر نامه زامیاد

 

دیدگاهتان را بنویسید