تكنولوژي, خبري, صنعت, لوازم صوت و تصويري

وبلاگ بیستک : نسل بعدی آیپد اولین محصول اپل بدون دکمه هوم خواهد بود!

وبلاگ بیستک : نسل بعدی آیپد اولین محصول اپل بدون دکمه هوم خواهد بود!

از خیلی وقت پیش شایعه حذف دکمه هوم از روی محصولات اپل مطرح بوده است. امروز خبری منتشر شده که ادعا می کند نسل جدید آیپد اولین محصول اپل بدون دکمه هوم است. در حالی که تاکنون شایعات و گمانه زنی های زیادی پیرامون حذف دکمه هوم از محصولات اپل شنیده است،ام این ادعا مطرح  شده است که آیپد ۱۰.۹ اینچی بعدی اپل، اولین محصول این کمپانی بدون دکمه هوم خواهد بود.

گفته می شود با وجود نمایشگر ۱۰ .۹ اینچی، ابعاد این تبلت هم انداز ه  آیپد ۹.۷ اینچی است که این موضوع به دلیل حذف دکمه فیزیکی هوم میسر میشود. در عوض، اپل می تواند عملکردهای دکمه هوم ) شامل تا چ آ یدی ( را در زیر نمایشگر تبلت خود ایجاد کند. قرار است آیپد بعدی اپل از حاشیه نمایشگر کمتر برخوردار شود و ممکن است این تصمیمات نقاط ضعفی چون ضخامت بیشتر را موجب شود. آیپد ۱۰.۹ اینچی اپل، ۷.۵ میل یمتر ضخامت خواهد داشت که هم انداز ه نسخه اصلی آیپد ایر در سال ۲۰۱۳ است. بی شک این تصمیمات به فضای کافی برای باتری آیپد و پشتیبانی از قلم اپل پنسل مربوط میشود.

در گذشته اعلام شده بود نسل جدید آیپد دارای نمایشگر ۱۰.۵ اینچی است. اما اکنون آیپد بعدی اپل به صفحه نمایش ۱۰.۹ اینچی مجهز خواهد شد. البته  به هر حال حذف دکمه فیزیکی هوم اهمیت بیشتری دارد. انتظار میرود اپل نیمه اول سال ۲۰۱۷ میلادی از نسل جدید آیپد رونمایی کند و کاربران میتوانند چند ماه پیش از معرفی رسمی آیفون ۸، تغییرات آیپد را مشاهده کنند. اپل در آیفون ۷ از دکمه هوم خازنی استفاده کرده بود که با وارد کردن فشار، حرکتی اتفاق نمی افتاد، ولی ممکن است نسل جدید آیپد پا را فراتر بگذارد.

با سپاس از : خبرنامه زامیاد

دیدگاهتان را بنویسید