اجتماعي, تكنولوژي, خبري, سياسي

وبلاگ بیستک : در واکنش به دستور اجرایی ترامپ، تماس تلفنی وایبر برای ایران رایگان شد!

وبلاگ بیستک : در واکنش به دستور اجرایی ترامپ، تماس تلفنی وایبر برای ایران رایگان شد!

شرکت Rakuten که به عنوان مالک ژاپنی پلتفرم پیام رسانی «وایبر» شناخته می شود در واکنش به فرمان اجرایی دونالد ترامپ اعلام کرد از این پس برقراری تماس تلفنی بین آمریکا و هفت کشور مسلمان نام برده رایگان خواهد بود.

به این ترتیب ایران، عراق، سومالی، سودان، سوریه، لیبی و یمن با بهره مندی از سرویس Viber Out (که به صورت پیش فرض پولی است) قادر هستند به صورت کاملاً رایگان با آشنایان خود در ایالات متحده (و برعکس) تماس برقرار کنند.

شب گذشته وایبر در حساب رسمی توییتر خود به زبان فارسی نوشت:

گفتنی است شرکت Airbnb نیز به عنوان وب سایتی که به مردم مکان های اقامتی کرایه می دهد اعلام کرد خدمات و سرویس های خود را به صورت کاملاً رایگان به افرادی که تحت تاثیر دستور اجرایی ترامپ قرار گرفته اند ارائه خواهد نمود.

به نظر می رسد برخی از جوامع تکنولوژیک دنیا قصد دارد ضمن حمایت از کشورهای مسلمان هدف ترامپ با ارائه خدماتی شرایط را تسهیل نموده و به اظهار نظر و شعار بسنده نکنند.

«مایکل اشمیلو» مدیر اجرایی وایبر می گوید: «وایبر وظیفه خود می داند که مردم را در هرجا و مکانی که هستند به صورت رایگان و ایمن به یکدیگر متصل کند. با پدید آمدن شرایط فعلی موظف هستیم تا بستری را فراهم کنیم که مردم به هم نزدیک تر بمانند».

با سپاس از : خبر نامه زامیاد

 

دیدگاهتان را بنویسید