خبري, خودرو, صنعت

وبلاگ بیستک : رکورد تولید وانت در زامیاد زده شد !

شرکت زامیاد در آبان ماه رکورد جدیدی را در مقایسه با هفت ماهه اول سال جاری در تولید انواع وانت به ثبت رساند.

images-2

با درایت مدیریت و همت و تلاش مجموعه کارکنان، این شرکت توانست در آبان ماه با تولید ۲۸۷۴ دستگاه انواع وانت نسبت به هفت ماه اول سال بالاترین تولید را در سال جاری به ثبت برساند.

images-1

همچنین، رعایت استاندارد ها و قوانین موجود در تولید وانت و توجه به سلیقه مشتریان سبب شده است که سبد محصولات زامیاد مورد توجه مشتریان و کارشناسان خودرو قرار گیرد، امکاناتی همچون رعایت استاندارد های آلایندگی، ارتقاء قدرت موتور، کاهش مصرف سوخت، طراحی و نصب فن برقی، طراحی و نصب اتوانجاستر ترمز و… بخش کوچکی از فعالیت ها و برنامه هایی است که این شرکت در ارتقاء کیفی محصولات خود تلاش نموده است.

download-1
به موجب این گزارش، افزایش تولید در کنار توجه به ارتقاء کیفی محصولات در حالی به دست آمده است که زامیاد با بهره گیری از توان و تخصص متخصصان داخلی در کنار بهره مندی از تکنولوژی و تجهیزات به روز توانسته است موانع و مشکلات موجود در راه صنعت خودرو را پشت سر بگذارد.

images-4
لازم به ذکر است، شرکت زامیاد به عنوان یکی از برترین خودروساز های تجاری کشور علاوه بر موفقیت در افزایش تولید انواع وانت پادرا، نیسان تک سوز و دوگانه سوز، در بخش محصولات سنگین نیز با همکاری ایویکوی ایتالیا دو محصول جدید را روانه بازار نموده است.
images-3

      با سپاس از : خبرنامه زامیاد

دیدگاهتان را بنویسید