تكنولوژي, خبري, لوازم صوت و تصويري

وبلاگ بیستک : کوچکترین گوشی لمسی دنیا معرفی شد!

کمپانی چینی نامبروان که به تولید ساعتهای هوشمند و مقرون به صرفه مشهور است، اقدام به تولید یک گوشی تلفن همراه با نام Vphone S8 کرده که به ادعای خودش،کوچک ترین موبایل لمسی تولید شده در جهان است!

این گوشی که ا ز یک نمایشگر ۱.۵۴ اینچی بهره می گیرد، تنها ۳۰ گرم وزن داشته و بدین خاطر می توان آن را نه تنها کوچکترین تلفن همراه، بلکه سبکترین نیز به حساب آورد. ظاهر این گوشی به شکلی است که شما را تا حدی به یاد یک اسمارت واچ بدون بند می اندازد! در طراحی نمایشگر از شیشه D2.5 استفاده شده و بدین خاطر نگاه کردن به آن از کنار ه ها، لذت بخش است. ضمن آنکه از آلومینیوم براش خورده در کناره های دستگاه استفاده شده تا ظاهری لوکس را نیز به آن ببخشد. از نظر سخت افزاری، شما با یک مدل کاملا ساده روبه رو هستید.

استفاده از پردازنده مدیاتک Mtk25 .2 در کنار ۱۲۸ مگابایت رم و ۶۴ مگابایت حافظه داخلی، بیانگر این موضوع است که یک کارکرد ساده و بدون دغدغه، هدف اصلی سازنده از تولید چنین محصولی بوده است. بر روی گوشی شما می توانید از سیم کارت میکرو بهره بگیرید اما نکته جالب دیگر ، توانایی اتصال آن از طریق بلوتوث نسخه ۴ به آ یفون و سایر گوش یهای اندرویدی است. در واقع این محصول نه تنها به صورت مستقل، بلکه به عنوان نمایشگر دوم گوشی شما نیز می تواند عمل کند. از آنجایی که این گوشی قابلیت اتصال به دستگا ههای اندرویدی و   ISO  را هم دارد، پس می توان اپلیکیشن هایی چون واتس اپ، تلگرام، فی سبوک و… را نیز از طریق نمایشگر آن کنترل کرده و نوتیفیکیشن هایشان را مشاهده کرد.

این گوشی بسیار کوچک و لمسی، در دو رنگ مشکی و نقره ای تولید شده و با بهای ۳۵ دلار و از طریق فروشگا ههای آنلاین به فروش می رسد.

با سپاس از : خبرنامه زامیاد

دیدگاهتان را بنویسید