خبري, لوازم خانگي

گزارش تقدیر باشگاه لوازم خانگی کن از کیمیا علیزاده در بیستک !

download

شرکت لوازم خانگی کن به پاس قدردانی از تلاش‌ها و افتخار آفرینی تکواندو کار باشگاه خود کیمیا علیزاده به‌ عنوان اولین بانوی مدال‌آور ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو یک دستگاه پژو پارس به این قهرمان اهدا خواهد نمود.
شرکت لوازم خانگی کن تلاش کرد تا تقدیر شایسته‌ای را از این دختر تکواندوکار به عمل آورد. در این راستا با پیشنهاد کیومرث چگینی (مدیر عامل باشگاه لوازم خانگی کن) و موافقیت سعید قرآنی و نورالدین بنابی‌نژاد به منظور تامین آینده شغلی کیمیا علیزاده اولین مدال آور المپیکی ایران در گروه زنان و عضو باشگاه لوازم خانگی کن، وی را به عنوان سفیر ورزش و کارمند افتخاری شرکت لوازم خانگی کن استخدام خواهد کرد.

download (1)
مدیرعامل باشگاه لوازم خانگی کن گفت: کیمیا علیزاده یکی از نوابغ تکواندو ایران است و برای رسیدن به المپیک تلاش زیادی انجام داد. باشگاه حمایت خود را از او در راه کسب مدال المپیک انجام داده  و تلاش کرده تا بدون هیچ مشکل و با خیال آسوده در المپیک حاظر شود.چگینی اضهار داشت: این قهرمان و پدیده تکواندوی ایران و جهان به صورت کاملا ویژه در مسابقات المپیک ریو مورد حمایت باشگاه لوازم خانگی کن بوده است.

در این مراسم، سعید قرآنی و نورالدین بنایی نژاد مدیران شرکت کن، ضمن خیرمقدم به رییس فدراسیون تکواندو و هیات همراه از حمایت‌های فدراسیون تکواندو قدرانی بعمل آوردند و خواستار نگاه ویژه به بخش خصوصی در جهت گسترش و تعمیم ورزش و ورزشکاران افتخارآفرین ایران شدند.سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو از حمایت و حضور شرکت لوازم خانگی کن در ورزش تکواندو کشور و نگاه ویژه به کیمیا علیزاده تقدیر و خواستار تداوم و گسترش این حمایت‌ها شد.

images

با سپاس از : can-homeapp & Womensport & Iritf

دیدگاهتان را بنویسید