خبري, لوازم صوت و تصويري

گزارش رو نمائی اپلیکیشن« تکیه » ویژه ایام محرم در فروشگاه اینترنتی بیستک!

اپلیکیشن »تکیه « با هدف دسترسى کاربران به مفاهیم و محتواى مرتبط با ایام محرم، توسط موسسه فرهنگى اطلاع رسانى تبیان رونمایى شد.

این اپلیکیشن در راستاى ارائه محتواى ویژه قیام عاشورا در فضاى مجازى، ترویج فرهنگ حماسى عاشورایى، دسترسى سریع کاربران به این محتوا و افزایش توانمندى محتواى چندرسان هاى براى سیستم عاملهاى اندروید و IOS تولید شده است. اپلیکیشن »تکیه « در ۱۰ بخش اصلى شامل مداحى، سخنرانى، کتاب، تصویر، نوشته، کلیپ هاى حسینى، پاسخگویى به شبهات، ادعیه و زیارات، معرفى شهداى کربلا، مقتل خوانى و زنگ موبایل(رینگتون) طراحى و تولید شده و قرار است روزانه بیش از ۵۰۰ محتوا در ایام محرم به آن افزوده شود.

حسین خسروى، معاون محتوایى موسسه تبیان در مراسم رونمایى از این اپلیکیشن اظهار امیدوارى کرد که تا پایان دهه اول محرم این اپلیکیشن به بیش از ۱۷ هزار محتواى غنى مربوط به قیام اباعبدالله الحسین تجهیز شود. وى با بیان اینکه هم اکنون اپلیکیشن »تکیه « با بیش از ۲۰ هزار فایل، از مداحان و سخنرانان مطرح کشور بهره مند است، ادامه داد: مجموعه اى از اشعار ناب حسینى و امکان دانلود کتاب رایگان با موضوع قیام امام حسین (ع) و نیز امکان دانلود تصویر نوشته به عنوان تصویر زمینه گوشى از دیگر امکانات این نرم افزار کاربردى موبایلى است که به صورت آنلاین و آفلاین در اختیار کاربران قرار مى گیرد.

خسروى پاسخگویى به شبهات معروف در مورد فلسفه عاشورا را از دیگر ویژگیهاى این اپلیکیشن عنوان کرد و گفت: امکان دانلود و اشتراک گذارى تمام محتوا، وجود انواع فیلتر براى دسترسى آسانتر کاربران، رابط کاربرى ساده و اجراى تمهیدات لازم براى افزایش سرعت دسترسى و قابلیت جستجو در محتوا از جمله امکانات اپلیکیشن »تکیه « است. به گفته وى نسخه اندروید و IOS این اپلیکیشن از طریق بازارهاى معتبر اندروید و اپل وجود دارد و نسخه این اپلیکیشن در اپ استور اپل در کمتر از ۲۴ ساعت تایید و بارگذارى شده است که در نوع خود بى سابقه است.

با سپاس : خبر نامه زامیاد

دیدگاهتان را بنویسید