در این بخش کاربران محترم می توانند به طرح شکایات و نظرات خود در رابطه با نحوه خدمات و ارائه محصولات بپردازند. بدیهی است ، فروشگاه اینترنتی بیستک خود را موظف می دارد تا در مدت کمتر از ۲۴ ساعت نسبت به پاسخگوئی کتبی اقدام نموده و اقدامات ثانویه در رابطه با شکوائیه را با کاربر (‌مشتری ) در میان بگذارد. قطعا نظرات سازنده شما عزیزان راهگشای مسیر پیشروی ماست.

آدرس دفتر مرکزی: تهران – بزرگراه ستاری بعد از پل حکیم – خ پیامبر مرکزی – شهرک پیامبر – بلوک A – طبقه اول – واحد دوم – کـــد پسـتــی : ۱۴۷۳۶۴۷۵۹۷

آدرس مرکز پخش : تهران – انتهای بزرگراه حکیم غرب – شهر قدس – بلوار تولید گران – شهرک ابریشم -خیابان بهارستان سوم-پلاک ۱۳

مرکز پخش: ۴۶۸۷۴۸۰۲-۰۲۱    مدیـــریــت: ۰۹۱۲۲۱۹۶۲۰۷

چی میل: bistac@chmail.ir   ایمیل: info@bistac.ir

4 دیدگاه در “شکایات

  1. آیت الله فتاحی گفت:

    سلام وعرض ادب واحترام ما یه قفل ازنمایندگی سایپا رباط کریم گرفتیم متاسفانه هنوز نصب نکرده دوتا کلیدش گم کردیم…دوتاکلید زرد رنگ بیشتر نداشت…رفتیم کلید سازگفتن یکبارمصرفه و۵۰هزارتومان هزینش هست…کدکلید که رو کارتونش نوشته ۱۰۷هست لطفا راهنمایی کنید باتقدیم احترام ۰۹۰۳۶۳۰۶۶۱۸

    1. با سلام و سپاس از حسن انتخاب جنابعالی
      لطفا به همان نمایندگی مربوطه مراجعه فرمائید.
      موید و پیروز باشید
      فرساد محمدی
      پشتیبانی مشتری

  2. علیرضا محسنی پور گفت:

    در تاریخ ۱۰/۲۰دو عدد شامپو رنگ فاربن خاکستری روشن درخواست و هزینه هم پرداخت کردم
    که هنوز تحویل داده نشده

    1. با سلام و سپاس از حسن انتخاب جنابعالی
      از طریق پیام رسان واتس آپ کد رهگیری پستی مرسوله بتاریخ ۹۹/۱۰/۲۳ ساعت ۷:۴۸ برای شما ارسال گردیده است.
      موید و پیروز باشید
      فرساد محمدی
      پشتیبانی مشتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *