اجتماعي, خبري, خودرو, صنعت

امنیت بالای اپلیکیشن کارپینو در خدمات دهی به مسافرین – وبلاگ بیستک!

امنیت بالای اپلیکیشن کارپینو در خدمات دهی به مسافرین – وبلاگ بیستک!

معاون برنامه ریزی تاکسیرانی شهر تهران در رابطه با فعالیت تاکسی های کارپینو گفت:در حال حاضر ۷ هزار و ۱۰۰ دستگاه تاکسی فعال در سیستم کارپینو مسئولیت خدمات رسانی به شهروندان را برعهده دارند.

رضا قاضی افزود: تاکسی آنلاین کارپینو اولین اپلیکیشن دارای مجوز از شهرداری است و از نظر قیمت و نرخ کرایه کاملا قابل رقابت با سایر اپلیکیشن های مشابه است.

وی تصریح کرد: رانندگان تاکسی های آنلاین کارپینو آموزش های لازم را جهت نحوه ارائه خدمات به مسافران دیده اند و با حقوق راننده و مسافر آشنایی کامل دارند همچنین از نظر صلاحیت مورد تایید سازمان تاکسیرانی هستند.

وی با بیان اینکه تاکسی های آنلاین کارپینو از مزایای بسیاری به نسبت سایر اپلیکیشن های مشابه برخوردارند، اظهار داشت: تاکسی های کارپینو از نظر سطح ایمنی دارای بیمه کامل سرنشین هستند و در چهارچوب قوانین و مقررات تاکسیرانی فعالیت می کنند و مسافرین در حین سفر از امنیت کافی برخوردارند. وی اذعان داشت: البته رانندگان فعال در اپلیکیشن کارپینو به دلیل جلوگیری از اتلاف وقت در پیدا کردن مسافر و کاهش هزینه های اولیه با وجود اخذ کرایه کمتر از مسافرین از فعالیت در سیستم کارپینو رضایت نسبی دارند.

وی اذعان داشت: کلیه خودروهای فعال در سیستم کارپینو دارای سن کمتر از ۵ سال هستند و مسافران می توانند نوع تاکسی را بنا به درخواست خود از سرویس های ون، سواری یا ویژه )که شامل خودروهای مدرن تویوتا کمری و هیوندا می شود( انتخاب نمایند.

وی با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی اقدام به فعالسازی تاکسی بانوان در سیستم کارپینو نموده است، ابراز داشت: سازمان تاکسیرانی شهر تهران به دنبال افزایش تعداد تاکسی های فعال در سیستم کارپینو است تا سطح خدمات دهی به شهروندان را افزایش دهد البته شهروندان می توانند در پایان سفر با امتیاز دهی به رانندگان میزان رضایت خود را از خدمات دهی رانندگان تعیین نمایند تا در صورتی که راننده مرتکب تخلف می شود از فعالیت در اپلیکیشن تاکسی آنلاین کارپینو حذف گردد.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی اپلیکیشن کارپینو موجب افزایش نظارت بر فعالیت رانندگان می شود، خاطرنشان کرد: با توسعه سیستم کارپینو می توان رانندگان تاکسی را به مناطقی که بیشترین تقاضای سفر را دارند اعزام نمود که با این کار بهره وری و راندمان کاری ناوگان تاکسیرانی افزایش می یابد.

با سپاس از : خبر نامه زامیاد

دیدگاهتان را بنویسید