تكنولوژي, خبري, لوازم خانگي

وبلاگ بیستک : زیرو بریز  – ( Zero Breeze )تهویه مطبوع قابل حمل !

جدیدترین سیستم تهویه که علاوه بر قابل حمل بودن، بسیار بیش ا ز یک کمپرسورا یجاد هوای مطبوع عمل می کند.

زیرو بریز ( Zero Breeze ) ساخته شده تا محیط ا طراف را با نور خود روشنایی ببخشد، با صدا و کیفیتی بالا و توسط ا تصال بیسیم بلوتوث موزیک پخش کند و همچنین به دیگر دستگا هها انرژی لازم برای فعالیت داده و در نقش یک پاوربانک قدرتمند ظاهر شود. جدیدترین سیستم تهویه قادر است تا با نیرو گرفتن ا ز باتری قابل شارژ خود، ۵ ساعت کامل هوای مطبوع در هرجایی که آن را با خود حمل می کنید تولید نماید.

“زیرو بریز”ا ز تکنولوژی فشرد ه سازی دوار برای خنک کردن محیط در کنار ماده سردکننده ا ستفاده می کند.ا ین سیستم کاملا دوستدار محیط بوده و برخلاف گاز استفاده شده در درصد بالایی ا ز سیستم های تهویه هوا، تخریبی برای لایه اوزون ندارد.ا ز آنجایی که این سیستم بسته است، کاربر بابت ا ضافه کردن ماده سردکننده با گذر زمان و کار کردن دستگاه نگرانی نخواهد داشت. برای ا طلاع ا ز توان خروجی جدیدترین سیستم تهویه کافی است بدانید که در محیطی بسته، دستگاه فضایی به اندازه ۴.۶ متر مربع را به درجه هوای ۷ درجه خواهد رساند که در نوبه خود بینظیر است.

قابلیت دیگری که در جدیدترین سیستم تهویه یعنی “زیرو بریز” چشم نوازی می کند، توانمندی فو ق العاده باتری آن است. با بهره بردن ا ز باتری قابل شارژ داخلی، این دستگاه قادر است تا در محیط بیرون ا ز منزل برای ۵ ساعت متوالی گرما را ا ز شما دور نگه دارد. البته این میزان برای درجه نرمال دستگاه بوده و در صورت قرار دادن آن بر روی آخرین درجه برای گرفتن بیشترین توان خروجی، به ۳.۵ ساعت کاهش پیدا خواهد کرد.

در کنار قرار داشتن اسپیکرهای داخلی برای پخش موزیک با اتصال بلوتوث، یک خروجی ۱ آمپری با ولتاژ ۵ ولت برای آن تعریف شده که می تواند در لحظات حساس خاموش شدن گوشی هوشمندتان به آن نیرورسانی کند. همچنین به لطف داشتن چرا غهای LED قدرتمند می توانید ا ز “زیرو بریز” در مکا نهای تاریک برای ا یجاد روشنایی استفاده کنید. قابلیتهای یاد شده به بهترین وجه ممکن کار کرده و شما راا ز هرگونه دستگاه دیگری بی نیاز خواهند نمود.

با سپاس از : خبرنامه زامیاد

دیدگاهتان را بنویسید