خبري

روش های تعیین کننده برای بازاریابی در وبلاگ بیستک!

Determinant marketing methods-bistac-ir00

روش های تعیین کننده برای بازاریابی در وبلاگ بیستک!

رو شهای بازاریابی و خواسته های مخاطبان، سال به سال در حال تغییر است و امسال نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود.  بازاریابی در اصل به معنای برقراری ارتباط با مصر ف کنندگان با هدف فروش محصول یا سرویس است.  با این حال، گاهی پیدا کردن را ه های جدید و هیجان انگیز برای ترغیب مصر ف کنندگان به خرید از شما پیچیده می شود.

در دنیایی که در تسخیر شبکه های اجتماعی است، باید از تکنیک هایی با تکنولوژی بالا و بر مبنای اطلاعات برای بازاریابی استفاده شود . به همین دلیل است که هنوز هم بهترین راه برای بازاریابی، برقراری ارتباط انسا ن محور است.  گرایشات مردم در سال جدید به بازاریا ب ها کمک خواهد کرد تا مصر ف کنندگان را با استفاده از رو شهای جدید بازاریابی و ارتقاء دسترسی خود به دیگران، بیشتر درگیر کنند.  این تکنیک ها نباید در تعارض با اساسی ترین ابعاد طبیعت انسان باشند . با در پیش گرفتن این رویه، بازاریا ب ها می توانند با طراحی تبلیغات منسجم و صرفه جویی در هزینه، به صورت مشترک با مصرف کنندگان نفع ببرند.

استفاده از بازاریابی بومی:  

جو پالیزی ) Joe Pullizzi (، یک کارشناس در حوز هی بازاریابی محتوا، بر این باور است که تبلیغات بومی) NativeAdvertising ( مانند درواز ه ورود به بازاریابی محتوا است.  اگر شما هم یک بازاریاب تیزبین باشید، باید از بازاریابی بومی استفاده کنید.  میزان هزینه صرف شده در حوز ه بازاریابی بومی، امسال از رقم ۷.۱۹ میلیارد دلار فراتر رفته است و پیش بینی می شود این رقم در سال جدید به ۲۹ میلیارد دلار برسد.  کارشناسان پیش بینی می کنند گسترش تبلیغات بومی روی پلتفرم های آنلاین روز به روز بیشتر خواهد شد . بازاریا ب ها نیز علاقه زیادی به استفاده از این تکنیک دارند.  تبلیغات بومی تجربه مصر ف کننده را مختل نمی کند، از اینرو آ نها نمی توانند تفاوتی بین تبلیغات هزینه بر و محتوای سایت قائل شوند . در این نوع بازاریابی، محتوا عموما سودمند و جالب است و قشر خاصی از مخاطبان را هدف قرار می دهد.  ویژگی هایی که باعث می شود تبلیغات بومی به یکی از پلتفرم های مؤثر برای بازاریابی تبدیل شود.

با سپاس از : خبرنامه زامیاد

دیدگاهتان را بنویسید