خبري

گزارش روشن شدن موتور کامیون یوروکارگوى MML180 در فروشگاه اینترنتی بیستک!

با بهره بردارى از خط تریم اتاق و شاسى،موتور تولید کامیون یوروکارگوى MML180 روشن شد!

با حضور مدیر عامل و مدیران ارشد شرکت زامیاد، کامیون یوروکارگوى MLL180 وارد مرحله تولید شد.به گزارش ارتباطات شرکت زامیاد، طى مراسمى با حضور فریدون حمیدى، مدیر عامل و مدیران ارشد زامیاد، بهره بردارى از خط تریم اتاق و شاسى آغاز و موتور کامیون یوروکارگوى MML180 روشن شد.

بنابراین گزارش، فریدون حمیدى در سخنانى با اشاره به ظرفیت هاى بالاى زامیاد در تولید محصولات به روز اروپا گفت: این شرکت با بیش از نیم قرن تجربه در تولید و عرضه محصولات تجارى سبک، نیمه سنگین و سنگین توانسته است علاوه بر همکارى با بهترین برند هاى تولید خودرو در دنیا از جمله نیسان، وولو و ایویکو، محصولاتى را به بازار داخلى عرضه نماید که هر کدام از آنها جزء بهترین ها در نوع خود باشد.وى افزود: شرکت ایویکوى ایتالیا به عنوان قدیمى ترین شریک تجارى زامیاد مى باشد، و همواره تلاش هر دو شرکت در این بوده است تا بهترین و جدید ترین محصولات را تولید و عرضه نمایند.

کامیون یوروکارگوى MML180 از مجهزترین و به روز ترین محصولات روز اروپا مى باشد که داراى امکاناتى همچون: سیستم ترمز دیسکى، گارد رادیاتور ، ایرکاندیشن دستى و … مى باشد.

مهندس حمیدى با تاکید بر اهمیت مشارکت شرکت هاى بزرگ خودروساز دنیا در ایران گفت: بازگشت ایویکو به ایران نوید روزهاى روشن است چرا که ارائه محصولات به روز مى تواند علاوه بر رضایتمندى مشتریان، چرخه اقتصادى و صنعت خودروى کشور را نیز به حرکت در آورد. مدیر عامل زامیاد در خاتمه از تلاش کلیه همکاران زامیاد در اجراى این پروژه تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدوارى نمود که با همکارى و تعامل دو جانبه اى که بین شرکت زامیاد و ایویکوى ایتالیا وجود دارد خواهیم توانست علاوه بر افزایش تولید محصولات زامیاد، چرخه تولید خودرو را نیز بیش از پیش رونق بخشیم.

با سپاس از : خبر نامه زامیاد

دیدگاهتان را بنویسید